FAQPomoc   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  MuOnline 
Obecny czas to Pią 9:58, 22 Lis 2024  ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 RejestracjaRejestracja 
 
   Forum MuOnline Strona Główna -> Poradniki Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
 Admin/GameMaster   
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  


Joker
Administrator   · Dołączył: 28 Maj 2006 ·  Posty: 41 · Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:35, 04 Cze 2006    Temat postu: Admin/GameMaster
Oto propozycje na event:

Wyścig (traditional ): Gracze się ustwiajają na torze wyścigąwym w Lorenci na lini. Na start gracze ruszają. Admin lub GM mówią ile mają zrobić okrążeń. Kto pierwszy: Win!
Podpowiedź: Można urozmaicać wyścigi jak na przykład ściganie się w jakimś mobie czyli przebrac sie za Gianta i sie ścigać, albo przebrać się na Trunder Licha i ścigać.

Wyścig #2 (tu już potrzebna wyobraźnia): Admin lub GM mowią, że gracze mają się ścigac z punktu A do punktu B. Kto pierwszy: Win!

Szukanie itemów (tu też potrzebna wyobraźnia): Admin lub GM mówią graczą co mają znależć, i tu jest właśnie oogromny rozmach. Od jabłek do ex itemów. Można też zrobić, żeby taki event trwał pare dni i kilka miejsc. Wybór jest praktycznie nieograniczony.

Szukanie Admina lub GM'a (też traditional ): Admin lub GM sie gdzies chowa. I tu też jest dosyć dużo możliwości. Nie ograniczać sie do tylko jednej krainy. oże sie schowac powiedzmy w Davias ale nie mówić, że sie schowal w Davias, Może powiedzieć, że sie schowal w Nori, Lorencii lub Davias.
Podpowiedź: Można też przebrać sie za moba i już jest utrudnienie.

Maraton Uśmiechu: Kto opowie najśmieszniejszy kawał Adminowi lub GM'owi: Win!

Boks: Walki w swojej wadze (resecie) z taka samą rasą(czyt. walka Elf Vs Elf, DW Vs DW itd.).

Szukanie graczy: Admin lub GM daje graczom jakiś czas na schowanie się w danej krainie (lub w kilku krainach). Admin lub GM zaczynają szukać graczy. Kto ostatni zostanie znaleziony: Win!
Podpowiedź: Na początku ladnie wszystkich uczestników ustawić w lini (bywa trudne). I zapisać sobie pokolei wszystkich na kartce. W czasie szukania jak się kogoś znajdzie wykreślić tą osobe.

Polowanie na głowę: Admin wskazuje osobe, która ma zadanie bronić się przed graczami. Osoba ta w momencie zabicia przez inna osobe robi screena i wysyła do admina. Wygrany dostaje nagrode. Oczywiście admin wybiera dobra osobe, która nie zostanie zabita przez poczatkujacego!

Tresowany Mob: Admin ustawia się w jakimś miejscu np. przy wejściu w Lorencii i każe przyprowadzić do siebie jakiegoś moba np. Gianta. Event wymaga cierpliwości ponieważ mobki troche długo chodzą za graczami. A to się zgubią, a to sie do kogoś innego przyłączą. Trzeba wziąć pod uwage, że gracze mogą zabijać cudze moby.

CTI (Capture The Item): Są dwie drużyny. Każda drużyna staje staje w jednym z zamków w Davias koło Admina lub GM'a. Na start wszyscy z jednego zamku idą do drugiego. W drugim stoi druga drużyna i Admin lub GM. Admin lub GM wyżaca dużo jakiś itemków. Gracze atakujący maja wziąć jak najwiecej tych itemków. Jednak druga drużyna ma za zadanie zabijać tą pierwszą. Jak wszyscy zginą role sie odwracają. Wygra ta drużyna która będzie miała więcej danych itemków (troche zmodernizowałem).

Rescue VIP: Admin lub GM wybiera sobie okolo 5 osob (najlepiej najlepszych na serwie), ktore maja go przetransportowac z punktu A do punktu B (najlepiej z Lewego zamku z davias do prawego). Wybierane jest okolo 10-20 graczy slabszych ktorych zadaniem jest zabicie owego Admina lub GM. Osoby transportujace VIP'a musze znajdowac sie w zasiegu wzroku Admina lub GM (moge sie oddalic ale nie za bardzo) jak zgina to juz nie wracaja do VIP'a(odrazu przegrywaja) Osoby atakujace moga wracac i jeszcze probwac zabic VIP'a. VIP powinien miec buty w ktorych sie nie biega, oraz nie moze posiadac wingow. Admin nie moze byc "sztuczny" aby postac cienka mogla go zabic. Najlepiej tak okolo 150 lvl. Event najbardziej sprawdza sie na serwach z malym exp(10-30x) gdzie nikt nie ma max statow. VIP powinien posiadac najlepsze ciuchy jakie moze nosic bez butow i najlepiej aby byl BK (duzo HP trudniej zabic). Jezeli ktos zabije VIP'a dostaje nagrode a jezeli VIP zostanie przetransportowany nagrode otrzymuje drużyna ratująca.

Odbijanie zakladnika: Na arenie, w tej czesci gdzie jest duzo przestrzeni, sa 2 druzyny. Kazda trzyma "zakladnika" strony przeciwnej; sa to postacie kontrolnowane przez GM. Zadaniem druzyn jest dostac sie na teren przeciwnika, dac zakladnikowi party i przetransportowac go do swojej bazy, a jednoczesnie uniemozliwic zrobienie tego samego przeciwnikom. Zakladnik po daniu mu party bedzie wolno szedl w strone bazy (jest bez butow). Zabity, pojawi sie kolo miejsca gdzie padl. Mozna go teleportowac uzywajac mass-tele. Wygrywa drużyna, ktora pierwsza odbije zakladnika i dostarczy do swojej bazy.

1 Hit Event (troche zmienie tekst Promilus ale pomysl bedzie ten sam): Są walki po 1 vs. 1. Trzeba walczyc w podobnych wagach i tych samych klasach. Gracze walczący stają naprzeciwko siebie i zdejmuja wszystko (dosłownie). Nastepnie wybieraja jeden atak. Bedzie losowanie kto pierwszy zaatakuje. Potem gracze bedą sie atakowali na zmiane. Na przykład: Gracz A wali raz z Lightninga po tym Gracz B tez wali z Lightninga. I tak na zmiane. Kto pierwszy zginie przegrywa. Zakaz uzywania potionów!

Krzesła: Na końcu Dungeon 2 (przed wejściem do Dungeon 3) są kamyczki na których można usiąść. Bierzemy tyle ludzi ile kamyczków + jeszcze jeden ludź i karzemy im biegać w kółko na znak (np wurzucenie buteleczki) wszyscy siadają, kto ostatni usiądzie odpada.

Lucky Zen Number: GM lub Admin pisze na ogolnym załóżmy sumke "15504 zen" komu dropnie taka sumka robi screnna i daje na forum w odpowiednim dziale. I trzeba pamiętać o możliwości serva. Nie można podać takiej sumki która wypadnie powiedzmy tylko z Dark Phoenixa. Może event trwać też kilka dni i mieć kulki zwycięzców. Jak kto woli .

Drop: GM lub Admin warpuje sie do jakiejs krainy rzuca założmy BoK'a +4 lub BoK'a +5 i mowi co dropneło, daje podpowiedz dla graczy i szukają go gdy item zniknie a go nikt nie znajdzie, to wtedy GM lub Admin zmienia pozycje i tak wkółko, aż ktos go znajdzie, a wtedy item jest jego.

Z rączki do rączki(*DareK*, wymiśliłem nazwe): Potrzebnych dwuch dowodziących (czyt. GM i Admin). Jeden z nich chowa się w (na przykłąd) Davias i ma przy sobie 5 takich samych itemów i gracze muszą go znaleźć i wziąć od tej osoby ten item (dostanie je pierwsze pięć osóB) jak już ma się ten item to trzeba szukać durgiego GM'a lub Admina który schował się (na przykład) w Norii. Pierwsza osoba która mu da: WIN!
Podpowiedź: Nie musi być koniecznie, że Admin lub GM ma tylko 5 egzemplazy itemów. Może być mniej lub więcej. Nie musi być także jeden zwycięzca.

Mistrz zakupów: Admin lub GM zwoluje wszystkich do jakiegos miejsca z dala od sklepow (wtedy byl to zamek po lewej stronie) i nic im narazie nie mówi. Każe tylko przygotowac kartke i długopis. Jak sie zbiorą wszyscy Admin lub GM musi spisać ich nicki, żeby nie bylo przypadkowych wygranych. On sam wyswietla im na Global Message liste zakupow ze sklepow (radze dobrac malo używane itemy np. u niego mieli problem z Fairy Shield). Na start wszyscy lecą do różnych sklepow i kupują to co potrzebne a potem wracają do Admina lub GM'a do zamku. Kto pierwszy przyjdzie: Win!

OPZ (Oblężenie Prawego Zamku): Admin lub GM wybierają Gildie(najlepiej) co ma np. 10 członków i drugą gidie co ma także 10 członków (mozna zrobić zapisy). Jedna gildia idzie do prawego zamku i otacza jego wejście. 1 osoba z gildi może wejśc do środka. W środku jest GM lub Admin i wyrzuca BoK'i. Gildia broniąca nie może ich zbierać. Druga gildia czyli ta co ma atakowac (wyczyszcza sie z potionów tak jak broniąca gildia) ustawia się przy lewym wyjściu i biegnie(leci) do zamku i walczy z broniąca. Lider drugiej gildi próbuje wejść do środka i zebrać itemki co leża na ziemi jak najwięcej się da. Potem jest odwrócenie ról. Wygrywa ta co zdobędzie najwiecej exe itemków.
Podpowiedź: Są 2 sposoby na ten event:
1. Jedna Tura trwa do wybicia wszystkich z broniących albo atakujacych.
2. Na czas - (bardziej się opłaca! Np. event trwa 2min dla 1 tury) Admin sam wybiera ile ma byc tur. Po każdej turze można liczyc itemki jak kto co woli.

Bodyguard: Admin lub GM wybiera 2-3 najsilniejszych gości na servie i oni będą chronili Admina lub GM'a. Chowają się gdzies na jakieś mapie. Pierwsza osoba która da trade Adminowi lub GM'owi WIN!

Niezauważalny gość: Event polega na tym, że uczestnicy rozbierają sie do naga. Nawet ringi. Admin lub GM każe im przejść od początku D1 (Dungeon 1) do początku D3 (Dungeon 3) nie umierając. Gracze muszą tak przejść, żeby nie być walniętym przez moba. Jeśli już ktoś zostanie walnięty gracz może urzyć wcześniej przygotowane jabłka. Tylko nimi można się uzdrawiać. to przejdzie nie umiarając: Win!.
Podpowiedź: Najlepiej jak wezmą udział gracze którzy nie mają zbyt mało defa, że moby ich za 1 hit wezmą ani tych którzy mają tak dużo defa, że moby będą waliły missy. Najlepiej jak Poison Bull Fighter będzie zabijał po 2 hitach

Ganiany: Wszyscy chętni zbierają sie w mieście Lorencia. Event polega na tym że Admin lub GM bedzie próbował dać trade uciekającym, jak sie mu uda gracz odpada z eventu. Ten kto ostatni zostanie ten wygrywa. Nie można wychodzić poza miasto Lorencia, ale można pisać na priv Adminowi lub GM gdzie sie ukryli pozostali userzy biorący udzial w evencie. Dla zmyłki można sie rozebrać do naga i gdzieś schować np. za kowalem. Aha i niekoniecznie musi to być w Lorenci. Bardzo do dobrym miastem jest Tarkan. Ma dużą powierzchnię. Jak jest mało graczy ciekawym rozwiązaniem jest ganianie w Atlans.

Podpowiedź do wszystkich eventów: Można łączyć eventy jak na przykład:
"Znajdźcie Pad Armor +2+4 a potem szukajcie mnie w Norii"
Wtedy event będzie dłuższy i ciekawszy.

---A takie tam potrzebne dla game master---
/Trace CharacterName
Przeniesienie sie do miejsca gdzie była dana postać.

/Trans CharacterName
Odmienna forma dla /Trace.

/SetBlock CharacterName
Zatrzmanie SQL dla danej postaci. Blokada.

/UnsetBlock CharacterName
Zniesienie blokady.

/Disconnect CharacterName
Wykopanie z serwera.

/DisableChat CharacterName
Uciszenie postaci. Postac nie może sie porozumiewać w żaden sposób.

/EnableChat CharacterName
Postać moze sie porozumiewać ponownie.

/GuildMove GuildName MapNumber X Y
Przenosci całą glidie w dane miejsce czyli np. /GulidMove Angels 0 122 110

/GuildDisconnect GuildName
Wykopanie całej gildii z serwera.

/GuildWarStop GuildName
Wstrzymanie wojny gildii.

/GuildWarStart GuildName
Wznowienie wojny

/GuildWarEnd GuildName
Koniec wojny.

Wiadomości

! msg <-- komunikat pojawiający sie na glownym ekranie widoczny dla wszystkich graczy.

Poruszanie
/Move CharacterName MapNumber X Y

Komenda przenosie postać na określony punkt do określonej mapy czyli /Move Aiki 0 122 110. Jak chcemy pojwiac się czesto w danym punkcie to polecam makro czyli np.
/1 /Move Aiki ) 122 110 , potem alt+1 i przenosimy sie bez wpisywania calego textu.

Numery map i popularnych lokacji
0 = Lorencia
1 = Dungeon
Level 2: 233/126
Level 3: 3/85
Bull Room: 119/46
2 = Davias
3 = Noria
4 = Lost Tower
LT1: 208/78
LT3: 86/166
LT5: 130/53
LT7: 8/85
5 = Exile
6 = Arena
7 = Atlans
8 = Tarkan
9 = Devil Square
10 = Icarus
Start: 15/13
Phoenix: 47/205
11 = Blood Castle I
Start: 15/13
End: 15/94
12 = Blood Castle II
13 = Blood Castle III
14 = Blood Castle IV
15 = Blood Castle V
16 = Blood Castle VI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry      Zobacz profil autora
   Forum MuOnline Strona Główna -> Poradniki Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

 Strona 1 z 1   
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
 Wybierz sortowanie postĂłw  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Legenda
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin